نانو حیات سلامت

خانه

English

درباره ما

واردات و صادرات مواد شیمیایی

واردات مواد شیمیایی به دلیل الزامات کیفیت و استاندارد و تخصصی بودن محصولات، نیازمند برخورداری از دانش و تخصص در این زمینه، آگاهی از قوانین و استانداردها برای انواع محصولات مواد شیمیایی و شناخت بهترین شرکت‌های تولید کننده و صادر کننده محصولات و مواد شیمیایی جهت واردات به ایران است. کشور ایران خود دارای منابع گسترده انرژی شامل نفت و گاز در کنار معادن است. وجود این‌ منابع گسترده به ایران امکان داده است تا بتواند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات و مواد متنوع شیمیایی به نقاط مختلف جهان باشد. همینطور، کشور ایران یکی از واردکنندگان مواد شیمیایی از کشورهای مختلف جهان به خصوص چین، ترکیه، امارات متحده عربی و اتحادیه اروپا است.

 
 

نحوه واردات مواد شیمیایی به ایران

واردات مواد شیمیایی به ایران یک فرایند چند مرحله ای است.

تجربه و تخصص در زمینه واردات انواع متنوع مواد و محصولات شیمیایی حرف اول را می‌زند.

واردات مواد شیمیایی به ایران دارای مراحل و گام‌های زیر است:

  • گام اول، اخذ کارت بازرگانی است. برای واردات هر کالایی از هر کشوری در جهان به ایران، شما نیاز است تا دارای کارت بازرگانی باشید که از طریق اتاق بازرگانی درخواست و دریافت می شود.
  • گام دوم، پیدا کردن و انتخاب تامین کنندگان و تولید کنندگان مواد شیمیایی است. شما باید با کشورهای مختلف از جمله چین، ترکیه و اتحادیه اروپا آشنایی کافی داشته باشید و بهترین تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات و مواد شیمیایی مختلف را در این کشورها شناسایی کنید.

برای واردات انواع مختلف محصولات مواد شیمیایی باید از کیفیت این محصولات و قوانین کشور ایران برای هر محصول اطلاع کامل داشته باشید‌. همین طور بهتر است در این مرحله با تعرفه گمرکی هر محصول (جهت برآورد حقوق و عوارض دولتی) به صورت کامل آشنا شوید. برای اطلاعات در این مورد باید به کتاب مقررات صادرات و واردات و قسمت ششم فصل ۲۸ تا ۳۸ مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید که کیفیت و استاندارد در زمینه واردات انواع متنوع محصولات و مواد شیمیایی بسیار مهم است، از این رو حتما باید گواهی کیفیت و گواهی مبدا را از تامین کننده و صادرکننده در کشور مبدا برای واردات دریافت کنید، چرا که برای عرضه محصولات خود نیاز به برچسب کشوری دارید که این برچسب به زبان فارسی توسط وزارت بهداشت تهیه شده و بر روی تک به تک محصولات قرار داده می‌شود. تمامی اطلاعات محصول و اطلاعات نگهداری و ریسک‌ها و خطرات در این برچسب کشوری برای هر محصول به زبان فارسی وجود دارد.

  • گام سوم بعد از انتخاب محصولات شیمیایی مورد نظر، دریافت مجوز واردات از وزارتخانه مربوط است.

برای مواد شیمیایی محترقه از وزارت کشور.

برای مواد شیمیایی که کاربرد آموزشی و آزمایشگاهی دارند از وزارت علوم.

برای مواد شیمیایی که کاربرد در تولید انواع داروها دارند از وزارت بهداشت.

برای مواد شیمیایی که کاربرد در زمینه کشاورزی دارند از وزارت جهاد کشاورزی.

برای مواد شیمیایی که در حوزه آب و فاضلاب و برق کاربرد دارند ار وزارت نیرو.

برای مواد شیمیایی که در حوزه نفت و گاز و حفاری کاربرد دارند از وزارت نفت.

برای مواد شیمیایی که در حوزه صنایع و معادن کاربرد دارند از وزارت صمت.

  • گام چهارم انجام خرید از تولید کنندگان و صادرکنندگان و ثبت سفارش و دریافت فاکتور تجاری با جزئیات کامل، هزینه، زمان خرید و زمان تحویل و نوع جابجایی کالا و بیمه است.
  • گام پنجم انتخاب شرکت تخصصی برای حمل و نقل مواد و محصولات شیمیایی است و همین طور بیمه جابجایی که باید از طریق شرکت‌های معتبر جهانی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند، استفاده شود.
  • گام ششم دریافت و ترخیص مواد و محصولات شیمیایی از گمرک در ایران است که در این زمینه و برای ترخیص کالا از گمرک نیازمند ارائه مدارک خاصی هستید، شامل:
  • ترخیصیه
  • قبض انبار
  • بارنامه
  • پیش فاکتور یا پروفرما
  • پکینگ لیست
  • گواهی کیفیت
  • گواهی مبدا
  • ثبت سفارش از سازمان توسعه تجارت
  • بیمه نامه و سایر اسناد در صورت لزوم برای واردات مواد شیمیایی
  • اصل و کپی کارت بازرگانی
  • اصل و کپی کارت ملی صاحب کالا
  • اصل و کپی کارت ملی نماینده صاحب کالا
  • اصل و کپی معرفی نامه برای گمرک مربوطه
  • گام نهایی و هفتم انتخاب بهترین روش حمل و جابجایی مواد شیمیایی وارداتی به درب انبار کارخانه شما است.

اکنون واردات مواد و محصولات شیمیایی مورد نیاز شما به ایران به صورت کامل انجام شده است.

هزینه های واردات مواد شیمیایی به ایران

واردات محصولات شیمیایی به ایران همانطور که در بخش قبل از این مقاله اشاره شد، یک فرایند و پروسه است و هزینه‌های متنوعی را شامل می‌شود که در این بخش از مقاله “واردات مواد شیمیایی به ایران“، قصد داریم به این موضوع اشاره کرده و جزئیات بیشتری را ارائه کنیم:

  • هزینه اول، هزینه خود محصول است که با توجه به انواع مواد شیمیایی و حجم مورد نظر و تامین کنندگانی که در نظر دارید، کاملا متفاوت و متغیر است.
  • هزینه دوم، هزینه حمل مواد و محصولات شیمیایی است و همین طور هزینه مربوط به بیمه کالا برای جابجایی است.
  • هزینه سوم، هزینه‌های مربوط به حقوق گمرکی و عوارض دولتی در ایران است.‌ همینطور، هزینه‌های ترخیص مواد شیمیایی از گمرک را هم باید در نظر داشته باشید.
  • هزینه چهارم هم در نهایت هزینه جابجایی کالا از گمرک به درب انبار کارخانه شما است.
  • هزینه پنجم هزینه مالیات بر درآمد است که باید مدنظر قرار گیرد.

تمامی این هزینه‌ها در کنار هم هزینه‌های واردات محصولات و مواد شیمیایی به ایران را تشکیل می‌دهند.

انتخاب بهترین شرکت وارد کننده مواد شیمیایی 

از آنجایی که واردات مواد و محصولات شیمیایی، یک پروسه پیچیده و تخصصی است، بهترین راهکار استفاده از شرکت‌های وارد کننده مواد شیمیایی به ایران است.

شرکت‌های وارد کننده مواد شیمیایی دارای تجربه و تخصص در این زمینه هستند، با بسیاری از تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع متنوع مواد شیمیایی از مواد شیمیایی اولیه و آزمایشگاهی تا صنعتی و تخصصی در ارتباط هستند و با داشتن قرارداد با شرکت‌های حمل و نقل جهانی، واردات مواد و محصولات شیمیایی را به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند‌.

در انتخاب بهترین شرکت واردات مواد شیمیایی ، نکات زیر را به صورت کامل در نظر داشته باشید:

  • تجربه در این زمینه در کنار تخصص حرف اول را می‌زند، شرکت وارد کننده ای را انتخاب کنید که دارای تجربه و تخصص ثابت شده در این زمینه است.
  • بهترین شرکت واردات محصولات شیمیایی دارای قرارداد با بهترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان مواد شیمیایی در کشورهای مختلف است و قادر است با بهترین قیمت، مواد شیمیایی مورد نیاز شرکت شما را از طریق واردات فوق سریعا تامین کند.
  • بهترین شرکت وارد کننده مواد شیمیایی دارای قرارداد و تجربه همکاری با بهترین شرکت‌های جابجایی و بیمه است و با اطمینان کامل می‌تواند جابجایی انواع متنوع مواد شیمیایی را برای ورود به ایران انجام دهد.
  • حتما در انتخاب شرکت وارد کننده مواد شیمیایی دقت کنید تا شرکتی که دارای حسن سابقه، شهرت و اعتبار مناسب در نظر وارد کنندگان و متخصصان در این زمینه است را انتخاب کنید.

خدمات شرکت نانو حیات سلامت به جهت واردات مواد شیمیایی به ایران

شرکت نانو حیات سلامت به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در سطح کشور با تجربه و تخصص در زمینه واردات انواع متنوع مواد و محصولات شیمیایی از کشورهای مختلف جهان از جمله چین، هند، ترکیه، دبی و اتحادیه اروپا به ایران، تمامی خدمات واردات مواد شیمیایی به ایران را به صورت صفر تا صد از ابتدای پروسه تا زمان تحویل درب انبار شما انجام می‌دهد.

شرکت نانو حیات سلامت با بهترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع مواد و محصولات شیمیایی در نقاط مختلف جهان در ارتباط است و امور مربوط به انجام سفارش، مذاکره و خرید محصولات شیمیایی مورد نظر شما را با بهترین قیمت برای شما انجام می‌دهد.

برای واردات مواد شیمیایی به ایران شما نیاز به کارت بازرگانی، اطلاع از قوانین واردات مواد شیمیایی مورد نظر خود، تعرفه گمرکی تک تک محصولات شیمیایی، گواهی کیفیت و گواهی مبدا و هزینه‌ها به صورت دقیق در کنار تسلط کامل به زبان‌ انگلیسی دارید، تمامی این موارد توسط شرکت نانو حیات سلامت به بهترین شکل ممکن انجام می گردد.

شرکت نانو حیات سلامت با برخورداری از متخصصین در حوزه مواد شیمیایی، تجارت و مذاکره واردات انواع متنوع مواد و محصولات شیمیایی مورد نیاز شما را با بهترین قیمت تضمین می‌کند.

شرکت نانو حیات سلامت با بهترین شرکت‌های تخصصی بیمه و جابجایی مواد شیمیایی در سطح جهانی در ارتباط است و امنیت جابجایی مواد شیمیایی شما را برای ورود به ایران به صورت کامل تضمین می‌کند.

تمامی کارهای ترخیص مواد شیمیایی وارداتی برای شما از گمرک تا رسیدن به درب انبار کارخانه شما به صورت کامل توسط شرکت نانو حیات سلامت انجام می‌شود.

شرکت نانو حیات سلامت دارای دفاتر فعال در ترکیه و دبی می باشد.

کلام آخر درباره واردات مواد شیمیایی 

در این مقاله به صورت کامل با انواع محصولات و مواد شیمیایی وارداتی، نحوه واردات مواد شیمیایی به ایران و خدمات شرکت نانو حیات سلامت، آشنا شدیم.

واردات مواد شیمیایی به ایران با توجه به وجود طیف بسیار متنوع و گسترده از مواد و محصولات شیمیایی و نیاز به مجوزهای لازم و رعایت استاندارد و قوانین برای هر محصول و ماده شیمیایی، کاری تخصصی و پیچیده است.

شرکت نانو حیات سلامت با داشتن تجربه و تخصص در زمینه واردات مواد شیمیایی از کشورهای مختلف جهان به ایران، آماده ارائه خدمات کامل در زمینه واردات مواد شیمیایی مورد نیاز شرکت شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت است.

ما از بهترین شرکت‌های جهان که عمدتا در چین، هند، ترکیه و اتحادیه اروپا هستند، تمامی محصولات و مواد اولیه شیمیایی شما را با امنیت کامل خریداری کرده و وارد می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه واردات مواد شیمیایی به ایران از طریق شرکت نانو حیات سلامت، با متخصصان فروش ما در ارتباط باشید.